loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Armin-Habibi-Nazar-Yadam-Bere.jpg

 

داری چی میگی این لحظه چرا تورو نمیفهمم تو این چشمایه مشکوکت فقط تردیدو میفهمم
چقدر این روزا دلگیره چه احساس بدی دارم ببین از تو تویه ذهنم چه تصویر بدی دارم
نذار یادم بره چشمات نذار تنها بشم بازم با این احساس بیهوده نمیشه نمیسازم
نذار یادم بره چشمات نذار تنها بشم بازم
با این احساس بیهوده نمیشه نمیسازم
نذار یادم بره چشمات
***
تو حرفامو نمیفهمی نگاهت سمت کی میره بگو از من تو دلسردی بگو پای یکی گیره
یکی اومد تو دنیاتو من اینو حس نمیکردم نمیدونم چرا امشب دچار این تب سردم
نذار یادم بره چشمات نذار تنها بشم بازم با این احساس بیهوده نمیشه نمیسازم
نذار یادم بره چشمات نذار تنها بشم بازم
با این احساس بیهوده نمیشه نمیسازم
نذار یادم بره چشمات
داری چی میگی این لحظه چرا تورو نمیفهمم
تو این چشمایه مشکوکت فقط تردیدو میفهمم
چقدر این روزا دلگیره چه احساس بدی دارم
ببین از تو تویه ذهنم چه تصویر بدی دارم
نذار یادم بره چشمات نذار تنها بشم بازم
با این احساس بیهوده نمیشه نمیسازم
نذار یادم بره چشمات نذار تنها بشم بازم
با این احساس بیهوده نمیشه نمیسازم
نذار یادم بره چشمات
تو حرفامو نمیفهمی نگاهت سمت کی میره
بگو از من تو دلسردی بگو پای یکی گیره
یکی اومد تو دنیاتو من اینو حس نمیکردم
نمیدونم چرا امشب دچار این تب سردم
نذار یادم بره چشمات نذار تنها بشم بازم
با این احساس بیهوده نمیشه نمیسازم
نذار یادم بره چشمات

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,120
  • بازدید ماه : 4,458
  • بازدید سال : 57,075
  • بازدید کلی : 516,198
  • کدهای اختصاصی